15 Şubat 2010 Pazartesi

Yuksel teyzelerde bir aksam


Kaynak: Yenice Orman Isletme Sefligi sitesi

Gecen gunku acayip ruzgarda elektriklerimiz gitti. Ustune yagan yagmurlarla karavana disardan cekilen elektrik kablosunda da bir problem olunca koye aksam elektrik geldiginde bizde hala elektrik yoktu. Mum isiginda otururken Yuksel teyze aradi. Elektrik gelmis gelmesine de dusuk voltajda gelmis, Yuksel teyzenin de TV'yi calistiramayinca sinirleri bozulmus, "e hadi gelin de oturalim kuzinenin basinda" dedi. Biz de elimizde fener, ve pazardan aldigimiz kestanelerle dustuk yollara. Gittigimizde, mis gibi kuzine yakilmisti. Kestaneleri Tugrul cizdi ve attik tepsi ile kuzineye. Portakal geldi ortaya bir koca tabakta. Oturduk konusuyoruz los isikta, pat elektrik tumden gitti. Ne gam! Yaktik mumlari, doktor amcanin (Yuksel teyzenin kocasi) pazar anilari, domuz beki anilari derken laf geldi onlarin cocuklukta dinledikleri masallara. Bögbörek (boyle duydum!:), Arzu ile Kamber'in asklari, cakal ve canavarin (ben hikayeyi dinlerken anlamamistim, Tugrul canavarin kurt oldugunu soyledi.) hikayesini uzun uzun anlattilar. Saati 10:30 ettik- onlar icin epey gec bir saat. E biz kalkalim artik dedik, doktor amca "bak gelmeseydiniz saat 7:30'da ben yatmistim, yine gelin" dedi. Elimizde fener dustuk bu sefer evimizin yoluna.

2 yorum:

hindiba dedi ki...

Bazen televizyon, bilgisayar, lamba... herseyi kapatip bu türden bir aksam geciresim geliyor. Ama yapamiyorum. Türkiye'de elektrik kesildiginde mecburen olurdu bazen. Ama hosumuza giderdi ve elektrik tekrar geldiginde "Nereden cikti simdi bu?" der gibi bakardik televizyona:) O günleri hatirladim, cok sagol

Pinar dedi ki...

Rica ederim!:)