4 Ocak 2010 Pazartesi

Bir Kitap, Bir Video

Bir sure permakultur yiyip permakultur ictikten sonra degisik bir kitaba goz atayim dedim. Yanilmiyorsam Vatan gazetesinde yazan Mutlu Tonbekici'den ogrenmistim:
Bir Deliler Evinin Yalan Yanlis Anlatilan Kisa Tarihi. Yazan: Ayfer Tunc
Basladim ve elimden birakamadim. Okumayanlara oneririm.
Ilk firsatta diger kitabini (Bir Maniniz Yoksa Annemler Size Gelecek) okumak istiyorum.

Bari bir yazida tarim, surdurulebilir yasam vs. gecmesin diyorum ama bu konular sadece bizim hobimiz olmaktan cikip, olum kalim meselesi haline geleli beri bu mumkun olmuyor. Az once permakultur-turkiye grubuna yazan Inci Gokmen sayesinde haberdar oldugum bir videoyu da paylasayim:
http://farmersforasustainablefuture.ning.com/video/a-thousand-suns

Dogaya modern yaklasimimiz ile dini bir anlamda bagliyor, bana cok ilginc geldi.
Gamo'lular, arkanizdayiz!

2 yorum:

Basak dedi ki...

Ayfer Tunç'u çok severim, çok keyifli bir kitap hakikaten. Her zaman yaptığı gibi, bizi bize göstermiş:)

Cevat dedi ki...

Gamo'lular bizden çok farklı ve güzel bir yerde, boyutta yaşıyorlar. Umarım orası da bir süre sonra dünyanın kalan kısmına benzemez.