24 Mart 2009 Salı

Tohum macerasi-3




Tam 9. gunde bizim "evladiyelik" pembelerden ucu basini tohumdan kaldirdi!:) Cok ciliz gorunduler gozume. Bu sefer de buna endise etmeyecegim, guclu olan devam edecek yoluna dedim.

Yuksel teyze ogleden sonra bize geldi. Ona tohumlari gosterip de "hala bir hareket yok Yuksel teyze" diye sikayetlenirken bir baktim, bizim 3 tohum (birinin basi hala toprakta, diger ikisinde de birinin basinda tohum kabi, digerininkinde su damlasi) inadina beni yalanci cikarircasina oradan bakiyorlar. Sevinc diz boyu tabi ki.






Eee, ne demis atalar:
- sabrin sonu selamettir
- sabirla koruk helva, dut yapragi atlas olur (bu atasozunun dut yapragi kismini bilmiyordum)
- sabir acidir, meyvasi tatlidir (bunu da daha once hic duymamistim. Google sagolsun!;)

Evet, mesaji aldigim belli, di mi?

Notlar:
1. Emecik pembelerinde bir hareket yok.
2. Altintohum domates tohumlarinda da filizlenme baslamis.
3. Hem evladiyelik ve altinkum tohumlarinin hem viyolde olanlari hem de yogurt kaplarinda olanlari filizleniyor.
- Ektigim diger tohumlarda (yesil biber, kirmizi biber, patlican) bir hareket yok. Yuksel teyze zaten biber gec filizlenir, merak etme dedi!:)

Hiç yorum yok: