4 Şubat 2009 Çarşamba

Payam abartti

Payam'i aksam yemegi oncesi disariya cikariyoruz. En az birkac saat disarida kaliyor. Iceride olursa huzurlu bir yemek hazirligi ve aksam yemegi mumkun degil, kedisi olanlar bilir nerelere ne hizda erisebildiklerini. Ayrica aksam 9-10 gibi iyice bir azma moduna giriyor, disarida kurtlarini da dokmus olur diye bazen disarida kalma suresini uzatiyoruz. Hos, pek bir ise yaramiyor, girince yine yildirim gibi saga sola atliyor, ozellikle benim ellerimin hali icler acisi.

Neyse, dun aksam artik iceri alalim diye disari ciktik, Payam ortada yok. Acaba yine kopeklerden birinin yerini kapip uyuyusa mi gecti diye kontrole basladim. Zeytin'inkinde Zeytin var. Uzum'unkine baktim. Bu ikisi (Uzum dipte, Payam girise yakin) kardes kardes yatiyorlar. En iyi ikisi anlasiyor zaten. Neredeyse oynamaya basladilar, ama bu derece samimiyet beklemiyordum dogrusu.

1 yorum:

EmRe SeLeS dedi ki...

Payam'in abartmasini destekliyorum patilerinden opuyorum.